Registrering
Senast uppdaterad 2018-04-29 @ 16:59 av Sture
Fortsättningsvis kommer vi att enbart sprida information om samfälligheten via samfällighetens hemsida. Undantaget är kallelse till föreningsstämman som enligt stadgarna ska ske skriftligen tidigast 4 veckor före och senast 2 veckor innan stämman.
Detta innebär att någon i varje hushåll bör registrerar sig så att ni får information om vad som är på gång.
Tyvärr måste vi vara lite försiktiga med vilka som har tillgång till hemsida. Tidigare kunde man själv registrera sig men, detta medförde utomstående registreringar med syfte att sprida reklam. Vi har därför tvingats att stoppa all registrering på hemsidan via hemsidan.
Detta medför att för att registrera dig måste du göra detta genom att lämna ett meddelande i postlådan på Ponnybacken 15 med följande information:
- Namn
- ePost-adress
- Gatuadress
- Önskat användare ID och lösenord
Du kan naturligtvis senare själv ändra lösenordet om du så önskar.
Var vänlig och skriv läsbart så att vi slipper strul med att tyda din ePost-adress!
Vi kommer att sända ut 2 till 4 meddelande per år till de som registrera sig.